donderdag 8 april 2010

Bloggame: Spot the shark

Ik (Ed) heb een onderwaterhuis voor Shu's camera gekocht. Een kadotje voor het behalen van haar Dive Master certificaat; feitelijk moet ze nog een paar zaken afhandelen, maar we gaan er maar van uit dat dat wel goed komt. De mooiste kado's zijn díe kado's waaraan je zelf als gever ook wat hebt. Dus vanochtend ben ik gaan snorkelen in Shark Bay met de nieuwe aanwinst. Ik heb vijf haaien gezien. Ik moet nog een beetje uitzoeken hoe dat onderwaterfotografie werkt, maar ik heb een aantal haaitjes vaag op de foto kunnen zetten. Dus, nieuw op het blog: win leuke prijzen met het spelletje 'Spot the shark'.
Voor drie punten...
Voor twee punten...
Voor één punt...

5 opmerkingen:

  1. natuurlijk komen alle haaien tevoorschijn in shark bay, bang als ze zijn voor de enige ECHTE whale shark, op het moment dat ik er niet meer ben...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. He Eddie,

    Inmiddels ook onderwater met een camera op je buik? Niet alleen voor Maarten ;) maar ook voor jou zwemmen ze steeds weg? Lijkt mee heerlijk om daar een beetje rond te snorkelen.
    Groeten Martin

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Spannend, zo'n onderwater opname.
    Foto 1, dat lijkt mij meer vis dan haai!
    Foto 2, links boven en in het midden, de haaien
    het lijkt wel of je in en aquarium zit.
    Foto 3, dat is hem toch wel, een echte mooie haai, gespot door de geduldige fotograaf!
    Pas op voor Haaien met kiespijn, die kunnen wel eens een beetje humeurig zijn. Ha,ha!
    Wij hebben al heel wat foto's voor de plakboeken van de Ma'tjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. He zusje Gefeliciteerd met het behalen van je Masters Certificaat, goed hoor :)

    Ik hoop dat het een beetje gaat lukken met het duiken, maar dat zal vast wel los lopen denk ik.
    Pa en ma inmiddels aan een laptop geholpen en ik ga morgen Internet bij hun thuis instellen (ja ja ik hoor je al denken "waar begin je aan" maar ja Pa wilde het toch wel erg graag en Ma is gelijk zo slim geweest om zichzelf op een PC cursus te trakteren, dus binnenkort hoop ik dat ze heb kunnen uitleggen hoe ze hier op deze pagina een berichtje voor jullie kunnen achterlaten.

    Heel veel succes nogmaals met het duiken!!

    XX Je broertje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik vrees dat ik bij elkaar 3 punten heb...
    @Maarten: wie sprong er in Shark Bay ook alweer zo "bommetje" in het water...? Logisch dat wij ze niet gezien hebben ;-)

    BeantwoordenVerwijderen