maandag 20 juni 2011

Familie Nijmeijer

Vriend René belde Ed dat hij hoe-dan-ook even langs moest komen voor het uitwisselen van de nieuwsberichten van de afgelopen zestien maanden. De belofte van een sushi diner was niet eens nodig om Ed te laten instemmen met een rendez-vous.
Lekker stel: René, Louise en hun kids Roxy en Joe - en midden op tafel een overheerlijke sushi schotel.
Roxy is de aller grootste fan van Shakira en zou zich het liefst inschrijven voor een cursus buikdansen om te leren dansen zoals haar idool.
Gehuld in een rose rinkelend danskostuum zoals échte buikdanseressen hebben, geeft Roxy een fantastische dansshow.
Joe zit qua artistieke periode op dit moment in zijn rondjes en cirkels fase. Waarschijnlijk put hij inspiratie voor zijn prachtige tekeningen uit de in huis aanwezige ballonnen.
Deze dansmarieke leek in eerste instantie wat verlegen te zijn voor de cameraman.
Maar na een wijntje kwam ze helemaal los. Samen met dochterlief gaat ze helemaal 'Loca' en schudt ze de bips op het ritme van 'Waka waka'.

24 opmerkingen:

  1. Hé Amsterdammers,

    De vrolijkheid spettert er vanaf, losse heupjes, pittige gerechtjes en toffe vrienden, wat wil je nog meer?

    Grappig om te bedenken dat jullie helemaal doorvoed op 4 juli naar China vertrekken, ha, ha, dat is lachen.

    Groeten van Tante Janny Ravensbergen, helaas kan zij zich niet meer zelfstandig verplaatsen.
    Zij blijft peinter.., en heeft humor, zij spaart nu vogelveren in een grote beker, zij zegt als zij er genoeg heeft komt zij naar jullie toevliegen! Wij hebben gisteren lekker met haar in de zon op het terras fruit en appelpuntjes zitten smikkelen.

    Weer een leuke dag voor jullie, Wil-Ma'tje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Shudden met de bibs op waka waka 🤣🤣🤣

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ik hou van water en lage worsten

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ik ben echt klaar gekomen op die jongen met ballon

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ik wordt geil van aziatische mensen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. kan ik ook shaken op waka waka??????? :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. ik denk ik ga voor de 6e keer pagga slaan

    BeantwoordenVerwijderen
  8. paggaaaaa is zo lekker om te slaan heb vandaag al 9x gedaan. flink geks ;p

    BeantwoordenVerwijderen
  9. hoi, ik ben deel van de legendarische '3 skaffa boys' ik vraag me af of ik jullie weten waar ik misschien jointjes kan kopen? dan kan ik flink gek worden pohhhhhh ;p

    BeantwoordenVerwijderen
  10. hahahaha ik ben net klaargekomen op de moeder van die jongen.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. kan iemand mij helpen met mijn probleem? ik ben permanent geil :-(

    BeantwoordenVerwijderen
  12. ben nu 10e x aan het rukken ;-( voel me wel lekker :)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. mijn lul is zojuist gekrompen omdat, ik zo vaak ben klaargekomen op die jongen met die ballon

    BeantwoordenVerwijderen
  14. kan iemand mij vertellen hoe die jongen met de rode ballon heet? ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  15. die jongen is helemaal tappie tappie, van de smokes

    BeantwoordenVerwijderen
  16. ik ben terug van weggeweest, heb net een 4 uur edge sessie gezet op deze blog erg mooi!

    BeantwoordenVerwijderen