vrijdag 29 oktober 2010

Als herboren

Wat zou je doen als alle vrienden zijn vertrokken, je alle inkopen al hebt gedaan, zojuist een dik boek hebt uitgeluisterd, je buikje hebt rondgegeten en het regent pijpestelen in Kuala Lumpur? Juist... je lekker laten verwennen in een Spa! Het was een verwennerij van hoog culinair niveau. Ik heb om te beginnen een appel-walnoten-scrub-behandeling gekozen, gevolgd door een chocolade-modder-body-packing. Het tussendoortje bestond uit een mint-gezichtsmasker en als toetje kreeg ik een massage met citroengrasolie. Benieuwd hoe ik erbij lag?
Helaas...

1 opmerking:

  1. Op mijn geboortedag, julie reis naar Hong Kpong dag, ook maar eens aan de lichemlijke verzorging werken! Eerst even naar het museum voor Beeld en Gleuid. De kaartjes hadden we nog van jullie. Daarna naar Weesp voor een sauna momentje. Kijken hoe jong ik me daarna voel? De mazzel Martin

    BeantwoordenVerwijderen