dinsdag 26 oktober 2010

Kan men dit wel aan?

Vandaag was ik vroeg uit de veren, gedreven door een missie: kaartjes halen voor de Skybridge van de Petronas Twin Towers. Om 8:15 uur sloot ik aan in de rij met al zo'n vijfhonderd mensen voor mij.
Halsrijkend keek ik uit naar het moment, twee uur later om precies te zijn, dat ik de kaartjes voor de entree van 13:20 uur zou bemachtigen.
De skyline van Kuala Lumpur vanaf de Skybridge op 170 meter hoogte met op de voorgrond het KLCC Park.
De fonteinen aan de voorkant van de achtentachtig verdiepingen tellende Twin Towers vanaf de Skybridge op de eenenveertigste verdieping. Beneden aangekomen, kun je laten berekenen hoeveel keer hoger een toren is dan jouw lichaamslengte.
Dit kleine Chineesje zou je volgens de computer 283 keer moeten muteren en vervolgens op elkaar moeten stapelen. De totale hoogte valt misschien nog wel mee, maar 283 stuks?!

1 opmerking:

  1. Shu "nog even" op eenzame hoogte!

    Leuk om al je avonturen weer te volgen en daarom ook leuk om te reageren.

    Ik denk dat Ed heel blij is als hij zondag weer vanaf Nederlandse bodem opstijgt.

    Afgelopen week was er heerlijk herfstweer en stonden Ed en Dorkan in koude harde regen en wind onze tuin in te richten.

    Veel plezier!

    BeantwoordenVerwijderen