zaterdag 16 oktober 2010

Geen afscheid maar gedag

De laatste ochtend op Koh Tao...voorlopig. Wel een beetje gek om na acht maanden op een tropisch eiland te hebben gewoond, het gevoel te hebben dat ik weer aan het begin sta van onze reis door Azie. Aan de andere kant ook wel begrijpelijk: feitelijk zijn we nog maar drie weken onderweg, met een tussenstop van acht maanden. Ik denk dat ik Koh Tao pas ga missen wanneer ik echt vertrokken ben.
Net als dat ik Poopsie zal missen, onze lieve poes. Gelukkig hoeven we geen afscheid te nemen en zeggen we elkaar alleen maar gedag want met de kerst zijn we weer terug. "Dag Koh Tao, dag Buddha View, dag Garden House, dag allerliefste Poopsie."

1 opmerking:

  1. Goeie reis!

    Wij gaan morgen even op de halfjaarlijkse controle bij de tandarts!

    Groeten,
    Martin

    BeantwoordenVerwijderen