zondag 2 mei 2010

Contactadvertentie

Mijn naam is Andries de la Varaano. Ik ben een sportieve, avontuurlijk ingestelde jongeman van 21 jaar oud en ik hou van hobby’s. Ik ben op zoek naar de kennismaking met een fris groene, zelfstandige jongedame, in de leeftijdscategorie van 18 tot 21 lentes.

Ik woon op de rotsen van de baai Teluk Kerma.

Kanoën is mijn lust en mijn leven.

En ik ben gek op lange strandwandelingen. Ben jij het potje waarop mijn dekseltje past? Stuur dan een mailtje met foto en een korte beschrijving van jezelf naar: LongtongueAndries1989@hotmail.com.

2 opmerkingen:

  1. Ha die Ed en Shu. Wat een geweldige mooie foto's hebben jullie er weer op gezet en wat een belevenissen boven en onder water. Het is hier weer volop meegenieten van die Hollandse wereldreizigers. Wij zijn niet van die ver weg gaanders, maar op deze manier genieten we met volle teugen mee van alle mooie en voor ons onbekende dingen. Het is werkelijk fantastisch. H.gr. en geniet er maar weer goed van Roos en Ruud.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Shu en Ed,

    Weer eens wat anders dan een ouwe grijze kater!

    Hebben varanen ook 7 levens?

    BeantwoordenVerwijderen