zondag 9 mei 2010

Selamat hari Ibu

Vandaag is het moederdag - hari ibu. Dat is genoeg reden voor een topic met wat plaatjes speciaal voor de moeders.
Een handkus vanuit de winkel met de lekkerste taarten van Zuidoost Azië. Hebben we er wel allemaal aan gedacht om een bloemetje voor moeders te kopen? Voor ons is het wat lastig om ze vers in een vaas op moeders' tafel te krijgen, daarom dus maar wat foto's van bloemetjes.
Doe je sigaret weg en kom eens effe hier voor een dikke knuffel.
Oud Hollandsche tulpen voor mama.

1 opmerking:

  1. Hé lieverds,

    Het is zondagmorgen 07.35 uur even naar Azië en dan wacht mij een grote verrassing!!!!
    Thaise taarten en een onwijs groot boeket bloemen, Hollandse tulpen, dat's toch geweldig wat een leuke moederdag kado van de toppie's!
    Mijn dag kan niet meer stuk, wij gaan er wat gezelligs van maken vandaag. Ik voel dat jullie heel dicht bij mij zijn en die sfeer wil ik behouden. Bij elkaar betrokken, straks ga ik moeder Rebecca bellen en haar feleciteren met haar leuke dochter en haar kanjer "onze Ed"! Fijna dag vandaag!
    Bedankt voor deze bijzonder Mother's Day!
    Jullie liehebbende Ma'tje

    BeantwoordenVerwijderen