vrijdag 28 mei 2010

Open Water Scuba Instructor (OWSI)

Drie dagen bloed, zweet en zeewater. Allemaal voor het verkrijgen van het hieronder afgebeeld t-shirt en het papiertje boven het bed: mijn duikinstructeurscertificaat (3x woordwaarde). Op twee kandidaten van Buddha View na, is iedereen geslaagd en mag zich OWSI noemen. Volgens de PADI instructor manual ben ik onder andere tot het volgende in staat: "Transform another human being and change a life for the better and forever". Is het niet geweldig?
Trots nieuw lid van de PADI sekte.

7 opmerkingen:

  1. Hé Shu Ming,

    Kom ik net uit Den Haag, waar ik met Ma-Rebecca de hele Tong- Tong Fair heb afgestruind en zie daar is het bijzondere bericht, je bent geslaagd! Geweldig, alles op niveau, wij zijn trots op je, een dikke knuffel van ons als felicitatie! Wij weten dat je voor het behalen van dit certifikaat veel hebt (geleden) en vooral voor de toekomst....,
    een juiste investering. Wat zou je zeggen van een eigen duikschool, dan kom ik de mensen wel inschrijven! En dan hier, wat een avontuur om 08.30 uur ben ik uit Alphen vertrokken en via Gouda (seinstoring)ben ik met de bus naar Nieuwerkerk, met de metro naar Alexander/Rott. met de metro naar Rott.CS en daarna met de trein naar Den Haag gereisd, waar ik om 12.00 uur met Rebecca aankwam. Knap toch om alle hinderenissen te trosteren en uiteindelijk bij je doel uit te komen? Holland is zo apart en je ziet op zo'n dag zoveel Gouda, Nieuwerkerk, Rotterdam en Den Haag en allemaal op 1 treinkaartje! Ik ga nu even bellen en kijken of Rebecca goed thuis gekomen is!
    Sie you, hou vol Ed! Zorg goed voor je meisie!
    KISS van Ma

    BeantwoordenVerwijderen
  2. heel apart, terwijl ik dit lees hoor ik opeens twee klappen onder water "attention please"! des te meer bewijs dat je een geboren instructrice bent, als het goed is heeft ed je al een knuffel en diepe buiging voor RePsEcT gegeven, maar als hij dat vergeten is; bij dezen!

    liefs en een dikke kusssssss

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ha die Shu,

    Nou je hebt kennelijk een topprestatie geleverd en bent succesvol geslaagd. Hadden we ook niet anders verwacht, maar dat kan een ander altijd makkelijk zeggen. Geweldig, dat je het binnen hebt en hopelijk kan het je de komende tijd financiëel gewin opleveren. Dat zou natuurlijk het mooiste zijn. Nu de spanning er af is moeten jullie maar weer even lekker gaan genieten. Ed ook van harte gefeli- citeerd. Je hebt een kanjer aan de haak geslag-gen. Zo'n zeemeermin is een bezit op zich.

    H.gr. Roos en Ruud.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel goed gedaan Shu ! Gefeliciteerd !
    Zo te horen blijven jullie nog wel even op Koh Tao: nu de Chinese markt wordt gepenetreerd heb je nog zo'n 1,5 miljard cursisten te gaan...

    groetjes!

    Rob

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hallo Shu,

    Van harte gefeliSHUteerd!

    Prachtige prestatie en een nieuwe kans om jullie reis te verlengen!

    Uitrusten is er niet bij geloof ik, maar meteen aan de slag, in het Chinees en 18 cursiten van alle niveau's?

    Wij denken dat het heel keuk wordt en dat jij er heel veel vrienden aan over gaat houden.
    \
    Jammer dat wij nog even moeten sparen voor we onze advanced bij je kunnen komen halen.

    PS. Ik ben erg benieuwd hoe een mep met die RVS stok voelt? :P

    Groeten vanuit Groen en Gras, bouwnummer 34, type Windhalm aan de Valeriaan 15. Inmiddels zijn we daar ingetrokken is de bouwpakketkeuken door Rosie en Ating vakkundig uitgepakt en opgebouwd. Morgen 1 juni 2010 de magische dag dat we de sleutel van onze eerste koopwoning over gaan dragen. Kan ik eindelijk die fles amuse rosé leegslobberen en misschien gaan we daarna nog wel een vorkje prikken?

    Na morgen zijn wij ook verlost van onze dealines en zullen we weer wat aktiever zijn op het internet.

    BeantwoordenVerwijderen