vrijdag 9 maart 2012

Dum Dum headquarter

Inmiddels zijn we al weer vier dagen in de wijk Dum Dum - bekend van de kogels. We zijn hier neergestreken en opereren tot eind maart vanuit Crazy Wanderers Homestay. We hebben met gastheer Rupak van gedachten gewisseld over hoe we elkaar kunnen helpen bij projecten in de sloppenwijken van Kolkata. Loopt u even mee door ons Dum Dum headquarter?
Bij binnenkomst word je hartverwarmend verwelkomd door de kunstwerken van kinderen uit nabijgelegen sloppenwijken.
De bedden zijn helaas niet van Hästens, maar we hebben een keurige kamer waar vooral Ed zich na gedane werkzaamheden prima kan ontspannen.
De smaakvol ingerichte keuken is typisch Aziatisch schoon en doet ons denken aan een studentenhuis. Het gezamenlijk bereiden en nuttigen van eten is echter altijd weer een feest.
Na alle bezoeken in en rond Kolkata worden hier de tekst, het geluid en het beeldmateriaal samengevoegd. We hebben een speciaal weblog in het leven geroepen voor onze projecten en hebben er gelijk maar een gezellige Facebook pagina aan vastgeknoopt. Check it out en word vriend en Fellow Wanderer.

1 opmerking:

  1. Kijk ik om 04.15 uur even tijdens een sanitaire stop op de website, zie ik de belevenissen van jullie in kleur op mijn beeldscherm!

    Even leek het een nachtmerrie maar aldra zag ik de vrolijke gezichten opdoemen en werd ik meegetrokken in het intrieur van de verblijfplaats van onze geliefde reizigers!

    Ik realiseer mij dat dit de plek is waar jullie je 's nachts terug trekken en rust willen vinden. Met al die warme mensen om jullie heen is er aan liefde genoeg, beleef je vrolijke en zeer aandoenlijke momenten! Maar of het er stil kan zijn, dat horen wij nog wel!

    BeantwoordenVerwijderen